уторак, 27. децембар 2011.

Sastav: Pred jednim umetnickim delom


Pred umetničkim delom




Da li zbog uticaja moje porodice ili neke genetske peredispozicije ipak na mene najveći utisak ostavlja slikarstvo.U kući sam okružena slikama ,bojama ,slikarskim platnima i sa puno knjiga o umetnosti. Prelistavajući te raznobojne knjige koje me okružuju ,a koje govore  o slavnim umetnicima i njihovim delima izabrala sam neke meni najmilije . Kad  zavirim među njihove korice osećam se ispunjeno, zadovoljno , lepo iznutra. Primetila sam da na mene najviše prijatnosti  ostavljaju knjige sa slikma   Van Goga. Vatrene, sirovih  , živih  boja . Žuta ,crvena i  naranđasta mi  osunčavaju mi neki tmuran dan . Zato je knjiga sa Van Gog-ovim slikama uvek tu negde u blizini da me oraspoloži, uteši, podigne adrenalin, jednostavno  neka energija  izbija iz nje. Ne mogu da se odvojim od njegovih  suncokreta koji  imaju veliki magnetizam i svetle kao treptavi plamičci koji prete da se svakog momenta rasplamsaju  u vreli plamen . Varijacije boja i poteza četkicom deluju na mene dramtično i uzbudljivo uvek kad ih pogledam. Ovi vatreni cvetovi postali su umetnikov zaštitni znak . Posle njega malo ko se usudio da slika suncokrete.  Karakteristični , jasno vidljivi ,brzi,debeli potezi četkicom su njegov umetnički rukopis koji lako mogu da prepoznam u masi drugih  slikara .
Ovaj za života nepriznati genije koga su savremenici smatrali ludakom , nije doživeo slavu svojih dela ,ali je generacijama iza sebe ostavio dela neprocenljive vrednosti koja imaju  veliki magnetizam i  zaslužna su svakog divljena.

18 коментара:

  1. Sastav je odlican, odlicno me inspirisao da napisem nesto slicno... :) Hvala.... :)

    ОдговориИзбриши
  2. Ovi sajtovi služe da učenici prepisuju domaće i pismene zadatke, lektire itd. Možda nekome posluže kao inspiracija, što je retko. Nažalost, zato ima puno jedinica na pismenim zadacima, a većina i dalje ostaje nepismena...

    ОдговориИзбриши
  3. nije stvar prepisati...nego iskombinovati svoj rad sa ovim i ostalim radovima koji su postavljeni na internetu

    ОдговориИзбриши
  4. Your Affiliate Profit Machine is ready -

    Plus, getting it running is as easy as 1 . 2 . 3!

    It's super easy how it works...

    STEP 1. Choose which affiliate products you want to promote
    STEP 2. Add PUSH button traffic (this LITERALLY takes 2 minutes)
    STEP 3. See how the affiliate system grow your list and sell your affiliate products all for you!

    So, do you want to start making money???

    Click here to activate the system

    ОдговориИзбриши